Zawieszenie pneumatyczne gwarantuje takie same parametry tłumienia wstrząsów, bez względu na obciążenie pojazdu. Wykorzystywaną w tradycyjnych układach zawieszenia sprężynę zastąpiła pompa zawieszenia. Sercem systemu zawieszenia pneumatycznego jest kompresor, który wtłacza odpowiednio sprężone powietrze do poduszek, które łagodzą wstrząsy spowodowane przez wystąpienie nierówności. Sprężarka a6 c5 powinna wtłaczać suche powietrze we właściwym momencie, co powoduje konieczność ścisłej współpracy kilku różnych komponentów układu.

Plusy zawieszenia pneumatycznego

Poduszka amortyzująca, określana również jako miech, niweluje przenoszenie wszelkich nierówności podczas jazdy, co przekłada się na wyjątkowo wysoki komfort. Nowoczesny kompresor pracuje prawidłowo bez względu na ciężar samochodu i jego dodatkowe obciążenie. Sprężarka audi q7 najlepiej działa więc w dużych samochodach terenowych oraz w ekskluzywnych limuzynach.

Eksploatacja zawieszenia pneumatycznego

Pozwalający na tłumienie wstrząsów miech powinien ściśle współpracować z elementami takimi jak pompa zawieszenia. Złożona budowa układu zawieszenia pneumatycznego, a także duża ilość elektroniki sprawia, że nabywca wyposażonego w ten system samochodu jest zobowiązany, aby odpowiednio często sprawdzać jego stan techniczny. Sprężarka vw touareg to część układu, którego żywotność szacowana jest na około 200 tys. przebytych km.

Regeneracja zawieszenia pneumatycznego

Wadliwie pracujący miech w zawieszeniu pneumatycznym wskazuje na usterkę systemu. Regeneracja lub wymiana takich elementów jak pompa zawieszenia i kompresor może wiązać się z wysokimi kosztami. Zawieszenie pneumatyczne montuje się jednak przede wszystkim w pojazdach klasy premium, których posiadacze muszą liczyć się z wyższymi kosztami związanymi z eksploatacją. Oczywiście regularne przeglądy techniczne pozwolą odpowiednio wcześnie wykryć usterkę, zanim cały system zawieszenia pneumatycznego zostanie trwale uszkodzony.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj