Opakowanie to pierwsza fasada prezentu, z którą spotyka się obdarowywana osoba. Chociaż wydaje się, że to, w jaki sposób jest zapakowany wręczany przedmiot nie ma znaczenia, to tak naprawdę, wszystkie pozytywne bodźce wizualne będą stanowiły o tzw. unboxing experience, czyli czy prezent był ładnie zapakowany, czy łatwo się go otwierało, czy papier pakowy był dostosowany stylistycznie do prezentu itd. Mimo że te elementy mogą wydawać się bez znaczenia, estetyczne zapakowanie prezentu może być niemal sztuką. Ładnie i estetycznie zapakowany podarek od razu uaktywnia w obdarowanej osobie chęć rozpakowania go, a nawet zostawienia pudełka do dekoracji czy jako element użytkowy. Satynowe wstążki idealnie sprawdzą się w przypadku prezentów premium zaś na przykład stickery naklejane na pudełka będą pasować do papierowych opakowań na ciasta na wynos, a logo umieszczone na nich będzie przy okazji promować restaurację.
Indywidualne systemy pakowania – warto zainwestować w oryginalność
Spersonalizowane papiery pakowe dostosowane idealnie do preferencji klienta to coś, co oferuje profesjonalny producent opakowań. Opakowanie to ważna część produktu, która może być czynnikiem decyzyjnym przy zakupie. Indywidualne systemy pakowania są dostosowane do określonych klientów i stanowią idealne uzupełnienie tego, co znajduje się w środku. Papiery pakowe mogą mieć naniesione logo lub dowolną grafikę, która będzie zespolona z wieczkiem opakowania. Kolorowe wiórki papierowe są świetnym amortyzatorem, a przy okazji mogą być też estetycznym dopełnieniem całości. W sklepie znaleźć można też na przykład wióra powleczone preparatem biobójczym czy papier kraft sprzedawany na arkusze. Spersonalizowane opakowanie do prezentu wyraża docenienie indywidualności klienta. Na stickerach czy wstążkach można umieścić adres strony internetowej czy adresy mediów społecznościowych, aby klienci kojarzyli markę z estetycznym opakowaniem. W ofercie jest również papier premium silk, który się nie odbarwia i wyróżnia na tle innych miękkością.