Co jest najgorszą rzeczą jaka może przytrafić się Twojemu biznesowi online? Włożyłeś dużo wysiłku w stworzenie pięknej strony internetowej dla Twojego biznesu i czekasz teraz na cud. Ale ten cud nie nadchodzi, Twojej strony nikt nie wyświetla, a zamówienia nie spływają jak manna z nieba. Nikt nie jest zainteresowany Twoją pięknie wyglądającą stroną internetową. Co może być jeszcze gorszego w tej sytuacji? Ruch bez żadnej ekonomicznej wartości, czyli ruch, który nie generuje sprzedaży Twoich produktów lub usług.

Chcieć więcej od zawsze leżało w ludzkiej naturze. Więcej pieniędzy, władzy, marzenie o byciu nieśmiertelnym. Być może te problemy zaprzątały głowę milionów, ale Twój biznes musi się rozwijać, żebyś mógł chociaż nakarmić swoją rodzinę i spłacić kredyt na dom. Dlatego to właśnie ruch i sprzedaż jest tym Świętym Graalem, każdego biznesu. Jednakże więcej ruchu, nie zawsze przekłada się na większą sprzedaż.

Czy każdy ruch jest dobry?

Jakość ruchu należy rozpatrywać z wielu punktów widzenia. Nie każdy jest jednakowy. Ważność ruchu na stronie przez lata była wałkowana przez setki mentorów marketingu internetowego. Ale co on w zasadzie oznacza? Jeżeli obserwujesz na swojej stronie duży ruch, oznacza to, że Twoja marketingowa strategia jest efektywna, a Twoje działania optymalizujące SEO są wydajne.

Czy to oznacza, że wszystko z Twoją stroną jest w porządku? Nie, ponieważ możesz kierować ruch do swojej witryny za pośrednictwem wielu źródeł, takich jak vblog, media społecznościowe, reklamę pay per click, itp., ale czy ten ruch spełnia podstawowe potrzeby Twojej witryny? Jak możemy dowiedzieć się ze strony https://www.dstdesign.pl/ to, co kwalifikuje się jako ruch wysokiej jakości, to każdy ruch, który przekształca się w klientów.

Ruch wysokiej jakości posiada następujące atrybuty:

  • Ludzie są zainteresowani Twoimi treściami
  • Szukają już Twojego produktu
  • Konwersja jest bardziej niż prawdopodobna

Target marketing generuje ruch wysokiej jakości, który pozwala Ci także kierować reklamy do konkretnej grupy docelowej, która może okazać się Twoim klientem. Jest to działania przeciwne do ruchu generowanego w sposób nieprzewidywalny.

Dlaczego jakość ruchu ma znaczenie?

Oto kilka powodów, dla których warto podejmować wysiłki w celu poprawy jakości ruchu:

  • Lepszy zwrot z inwestycji w działania SEO. Oznacza to niższy współczynnik odrzuceń, czyli zmniejsza prawdopodobieństwo iż osoby, które odwiedzają Twoją witrynę natychmiast ją opuszczą. Zazwyczaj ruch ten będzie skutkował doskonałym nastawieniem klienta, zakup, wystawienie oceny, udostępnienie posta.
  • Więcej wizyt skutkujących konwersją ruchu na sprzedaż produktów lub usług.
  • Użytkownicy Twojej strony są bardziej i dłużej zaangażowani w różnych kanałach, kupują, dyskutują, udostępniają Twoje usługi lub posty
  • Zwiększenie sprzedaży przy wykorzystaniu kanałów e-commerce

Jak uzyskać lepszy ruch? Jak zapewne się domyślasz, poprawa jakości ruchu nie jest tak łatwa, jak zwykłe zwiększenie ruchu w Twojej witrynie.

Jakość ruchu można poprawić, wykonując następujące czynności:

  • Zbadaj liczby: zacznij od poświęcenia czasu na gromadzenie i analizowanie danych analitycznych. Dowiedz się, jakie rzeczy zatrzymują użytkownika na Twojej witrynie i jak je ulepszyć. Zrób listę wskaźników i danych do pomiaru, takich jak współczynniki klikalności, współczynniki konwersji i współczynniki odrzuceń.
  • Popraw jakość treści: używaj zarówno długich, jak i krótkich słów kluczowych w swoich treściach. Jeśli chcesz kierować reklamy na określoną lokalizację / populację, zmodyfikuj słowa kluczowe zgodnie z danymi demograficznymi i tym, co interesuje daną grupę odbiorców.
  • Korzystaj z różnorodnych treści: różnorodność jest kluczem do sukcesu w każdej firmie. Upewnij się, że Twoje treści są zróżnicowane, aby przyciągały uwagę większej liczby osób i eksperymentuj z różnymi rzeczami, takimi jak blogi, vlogi, podcasty, webcasty, itp. Obecność na wielu platformach społecznościowych jest kluczem do zwiększenia bazy klientów.

Eksperymentuj, aby dowiedzieć się, co działa najlepiej w przypadku odbiorców Twoich produktów lub usług, do których chcesz dotrzeć. Poprawa jakości ruchu jest trudnym zadaniem, jednak korzyści z tego mogą być ogromne i jest to ćwiczenie warte podjęcia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj