Jakość jest jedną z pierwszych cech produktu na jakie zwracają gamerzy podczas zakupu akcesoriów. Ale czy to główna składowa?

Pandemia odegrała ogromną rolę w zmianie naszych zachowań, także w zakresie spędzania wolnego czasu i wyboru form rozrywki. Każdy poszukuje sposobów na relaks, odstresowanie po dniu pełnym wyzwań w realnym świecie. Obserwujemy dynamicznego rozwoju branży producentów i sprzedawców gier oraz całego arsenału sprzętów i akcesoriów. Zauważyć możemy lawinowy wzrost zainteresowania gamingiem, bo wiele osób poszukuje nowych form rozrywki i interakcji z innymi, choćby wirtualnej. Ta forma spędzania wolnego czasu jest coraz popularniejsza, więc potencjał gamingu dostrzec można gołym okiem.

Szacowana liczba graczy w Polsce wynosi ponad 16 mln, z czego 14 mln to osoby pełnoletnie, ale ta liczba będzie ciągle rosnąć. Gamerzy, to pokolenie cyfrowe, najczęściej o ponadprzeciętnych dochodach, dociekliwi i wrażliwi na ściemę. Doskonale wiedzący co jest na topie, i to zarówno w kontekście samych gier, jak i szeroko rozumianego sprzętu i akcesoriów. Gracze lubią identyfikować się z bohaterami gier czy motywami charakterystycznymi dla danego tytułu, ale są też świadomi swoich potrzeb i oczekiwań. Wiedzą, że inwestując w sprzęt poza jakością tu i teraz, mogą też liczyć na doskonały serwis i wsparcie pozakupowe.

Nowe, ambitne pokolenie, szukające z zapałem coraz lepszych rozwiązań technologicznych zwraca uwagę nie tylko na jakość. Oczywiście, jest ona główną składową, ale kolejnym ważnym aspektem jest też prezentacja wizualna. Design, jaki ma sprzęt, to coś za co chcą i mogą zapłacić gracze. Najbardziej zaawansowane technologicznie myszy, monitory czy słuchawki połączone ze stylowym wyglądem przyciągają gamerów. Jednym z nowych graczy na polskim rynku sprzętowym jest Surefire, który doskonale wie, jak połączyć jakość i design. Rok 2022 ma być dla firmy czasem nowych premier i rozbudowy kolejnych kolekcji. Warto czekać na sprzęt i akcesoria tego brandu ponieważ ich nowa odsłona może pozytywnie zaskoczyć niejednego gracza. Warto zaznaczyć, że SureFire to marka należąca do dobrze znanej wszystkim firmy Verbatim która ma ponad 50-letnią historię i jest znana z wysokiej jakości produktów.

Gaming jest i będzie prężnie się rozwijał, a środowisko gamingowe będzie rosło w siłę – ku temu nie ma żadnych wątpliwości. Dlatego otworzenie się na tę grupę odbiorców, dopasowanie ofert produktowych do ich potrzeb stanowić powinno jeden z najważniejszych kierunków rozwoju branży.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj